.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده تحصيلي الکترونيکي براي ايرانيان

رييس مرکز برنامه ريزي نظارت راهبردي و تحويل بنيادين وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستاي برنامه چشم انداز توسعه و عدالت، سامانه الکترونيکي آمار و اطلاعات براي همه دانش آموزان تشکيل خواهد شد.

"محمد بناييان سفيد" شب گذشته در جلسه بازنگري و اصلاح آمار گيري در باشگاه فرهنگيان ساري افزود: بر اساس اين پرونده الکترنيکي، رهگيري خدمات آموزشي به فارغ التحصيلان امکان پذير خواهد شد.

وي از امضاي تفاهم نامه همکاري با سازمان ثبت احوال کشور به منظور راه اندازي سامانه متمرکز افراد شاغل به تحصيل پنج تا 18 سال خبر داد و اظهار داشت: به موجب اين تفاهم‌نامه، انطباق سري شناسنامه دانش آموزان با کد ملي صادر مي شود.

رييس مرکز برنامه ريزي نظارت راهبردي و تحويل بنيادين وزارت آموزش و پرورش با تاکيد بر ارائه به موقع و همراه با دقت آمار دانش آموزان و فضاي آموزشي توسط آموزش و پرورش مازندران، خاطر نشان ساخت: در زمينه ارسال اطلاعات پرسنلي توسط آموزش و پرورش استان‌ها به علت حجم اطلاعات با کندي مواجه هستيم که با ايجاد زمينه سخت افزاري و افزايش سرور اين مشکل مرتفع مي شود.

وي از عزم وزارت آموزش و پرورش براي يکپارچه سازي و ساماندهي اطلاعات و آمار مربوط به حوزه تعليم و تربيت خبر داد و بيان داشت: اميدواريم با راه اندازي سامانه الکترونيکي آمار و اطلاعات در دولت دهم، اين رويکرد متعالي را عملياتي کنيم.

اين مقام آموزشي نقش آمار و اطلاعات و دسترسي آن در تصميم سازي و تصميم گيري و تحليل هاي دقيق را مؤثر دانست و گفت: اطلاعات واقعي در ساماندهي منابع انساني، برنامه ريزي راهبردي و منابع مالي و همچنين اصلاح الگوي مصرف، نقش اساسي را ايفا مي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.